SuperKurde SuperKurde
38
BLOG

Jakaś masakra na portalu Gaz.

SuperKurde SuperKurde Polityka Obserwuj notkę 3

Przeglądam wszystkie większe portale jak codzień i moją uwage przykuł sposób w jaki są oceniane komentarze pod aktualnościami. Pod każdym są widoczne najstarsze notki i każda ma ocenę, ja w typowy dla siebie sposób "odkryłem" w tym pewien schemat.

Dla przykładu:
"Polska prokuratura prosi o pomoc Amerykanów. Pytamy o sztuczną mgłę" => komentarze obśmiewające pomysł ze sztuczną mgła plus

"Europosłowie PO przeciwko Palikotowi. Jest już wniosek o wykluczenie posła z partii" => Palikot ma rację na plus, obśmiewanie europosła, pogląd, że Palikot to głupi chujek na minus

"Koniec afery sopockiej? Sąd zwraca akt oskarżenia Karnowskiego" => Porażka PiSu +

"Sąd: Polska może wydać izraelskiego agenta do Niemiec" => Komentarze o "żydostwie" na +, swoją drogą to ciekawe w firmie, która tak podobno zwalcza antysemityzm.

itd. Tak samo jest pod każdym artykułem, komuś bardzo musi się nudzić, redakcji lub grupie nawiedzonych użytkowników. Całość wygląda dosyć zabawnie, pomysł realizowany z żelazną konsekwencją pod każdym artykułem! Można się dzięki temu dowiedzieć jaka jest obecnie linia programowa GazWybu, jaki pogląd jest na plus, a jaki na minus.

Nie mój cyrk nie moje małpy, ale jest to zjawisko dosyć ciekawe, bo dotychczas komentarze na portalach to był najogólniej mówiąc zwykły syf.

SuperKurde
O mnie SuperKurde

Polak zawsze stoi po stronie dobra w walce ze złem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka